Skontaktuj się

Trening prawnika

 

To, kto ma ostatnie słowo, nie zależy tylko od tego, co powie. Argumenty nabierają siły, gdy wiesz, jak je wypowiedzieć.

To samo zdanie może być pytaniem, prowokacją, budzić wątpliwości, albo ostatecznie potwierdzić twoją wersję zdarzeń. Wystarczy, że zmienisz intonację.

Głos zdradza emocje, pozwala poznać czy kłamiesz.

 

Zauważ, że;

Głos to precyzyjny instrument, na którym niewielu umie grać. I wygrywać.
To Ty decydujesz, jak zabrzmi.

Naucz się świadomie kształtować swój głos, by inni mogli cię usłyszeć i zapamiętać to, co najważniejsze.

Zacznij mówić wyraźnie, nawet kiedy mówisz szeptem.

Poznaj techniki, które sprawią, że twoje wystąpienia nabiorą wigoru.

Odkryj autentyczne brzmienie twojego głosu, które pozwoli ci w naturalny sposób przykuć i utrzymać uwagę słuchaczy.

 

Indywidualne konsultacje i warsztaty dla prawników obejmują:

Budowanie pierwszego wrażenia.

Poprawę barwy głosu i modulowania.

Trening skutecznego występowania przed sądem i prezentowania się przed publicznością.

Pracę nad tempem mowy, artykulacją i wyraźną mową.

Naukę świadomego użycia mowy ciała i pożądanej gestykulacji wywołującej pozytywną odpowiedź u odbiorcy.

Savoir-vivre w kontakcie z klientem.

Metody redukcji stresu (Mindfulness).

Ciało, a głos

Jak prawidłowo oddychać?

Oddychanie przeponowe.

Co to jest przepona i jak z niej korzystać?

Jak wprowadzić prawidłowy świadomy oddech?

Znaczenie średnicy głosu.

Prawidłowa artykulacja kluczem do odpowiedniego wizerunku.

Dlaczego są tak istotne?

Budowanie odpowiedniej relacji za pomocą głosu.

Jak robić wrażenie głosem?

 

Głos w obsłudze klienta

Pierwsze wrażenie – zadbaj o takt i wyczucie.

Obsługa klienta. Dlaczego głosem sprzedajesz usługi?

Dostosowanie głosu, jego tempa, intonacji w trakcie rozmowy z klientem.

Bądź naturalny. Jak skutecznie umawiać spotkania przez telefon?

Nie tylko szata zdobi człowieka. Prowadzenie biznesu przez telefon. O co tu chodzi?

O technikach sprzedaży. Warto jest stosować?

Sztuka słuchania i zadawania pytań.

 

Głos w recepcji kancelarii

Budowanie miłej atmosfery z klientem.

Zachowanie w strefie „powitania klienta”. Buduj wizerunek siebie i marki kancelarii – scenki.

Elementy uwalniania głosu dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników.

 

Głos, a telefon

Serdeczne przywitanie – przede wszystkim uśmiech.

Odpowiednie nacechowanie sposobu mówienia.

Dostosowanie tempa mówienia do klienta.

Notowanie kluczowych kwestii.

Style prowadzenia rozmowy przez telefon.

O czym warto pamiętać? Dźwięczność, modulacja głosu, pewność siebie, tempo, mikro wypowiedzi i inne.

Telefoniczny savoir – vivre.

Trening dykcji.